Son kullanıcılardan veya Bilgi işlem ekiplerinden gelen arıza veya benzer durumlar için bilgi aktarımı kapsamında ve sorunların çözümünde , Tera Teknoloji bünyesindeki konularında tecrübeli teknisyenlerimiz telefon yolu ile gerekli bilgi ve destek çalışmasının yapıldığı servis hizmet şeklidir. Yapılan bu hizmet ile zaman ve diğer kaynakların israf edilmeden sorunların hızlı ve etkin şekilde çözüme ulaştırılması sağlanmaktadır. Gerekli hallerde konu kapsamında diğer departmanlara yönlendirme yapılır.
Uzaktan İzleme ve Yardım Hizmetleri:
Uzaktan İzleme ve Yardım kapsamında gerekli uygulamalar ile mesafe ve yerden bağımsız olarak, internet üzerinden yardım talep edilen sisteme veya bilgisayara bağlantı yapılarak , sorunun yerinde çözümü , gerekli kurulum çalışmalar veya bilgilendirme hizmeti yerine getirilir. Bu hizmet Tera Teknoloji yetkili personeli tarafından ücretsiz olarak verilerek müşterilere destek sağlanır.
Yerinde Destek Hizmetleri:
Mobilite kapsamında satış ve desteğini verdiğimiz birçok ürünün yerinde onarılması veya bakım ve kontrollerinin yapılması gerekebilmektedir. Üretim ve sistemin aksamadan ve hatta önleyici servis kapsamında problem çıkmasını önleyici tarzda yapılan çalışmalardır.
Acil durumlarda ise Servis hizmetleri personeline gerekli görevlendirme yapılarak